A Kalligráf Megoldások képpontja

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Eltérő írásbeli megállapodás hiányában a jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) vonatkoznak a https://kalligrafmegoldasok.hu/ üzembentartója, Vargáné Nagy Anna e.v. (továbbiakban: szolgáltató/üzemeltető) által kínált szolgáltatások igénybevételére:

A szolgáltatások igénybevétele, valamint a honlapon történő regisztráció kizárólag az ÁSZF elfogadásával jöhet létre. Jelen dokumentum alapján megkötött szerződések nem kerülnek iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerülnek megkötésre, későbbiekben nem kereshetők vissza, nem minősülnek írásbeli szerződésnek. Az ÁSZF magyar nyelvű, magatartási kódexre nem utal, ugyanakkor vállalkozó magára nézve teljes mértékben kötelezőnek és betartandónak tekinti a 2008. évi XLVII. törvényt a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen magatartás tilalmáról. Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: https://kalligrafmegoldasok.hu/aszf.

I. Szolgálatói adatok:

  • Vargáné Nagy Anna egyéni vállalkozó
  • Székhelye / levelezési címe: (1221 Budapest Korompai út 9. )
  • Telefonszám: (+36 30 331 22 33)
  • E-mail cím: (info@kalligrafmegoldasok.hu)
  • Statisztikai számjel: (…)
  • Adószám: (64894236-1-43)

II. szolgáltatások köre, rendelés és fizetés menete

II.1. Személyes konzultáció

Úgy honlapon keresztül történő jelentkezés, mint személyes – telefonon vagy e-mail útján történő – megkeresés esetén, felek e-mail útján időpontot és helyszínt egyeztetnek akként, hogy szolgálató ajánlatát ügyfél legkésőbb 3 napon belül elfogadja vagy módosítja, mely módosítást szolgáltató – azt új ajánlatnak tekintve – 3 napon belül elfogadja vagy elutasítja. A megbeszélt időpont és helyszín a szerződés különös részét képezik.
A személyes konzultáció tiszteletdíja – annak függvényében, hogy 60 vagy 90 percesek – (6000), (9000) forint.
Fizetni – szolgáltató által kiállított díjbekérő ellenében, az azon feltüntetettek szerint – online bankkártyával, banki átutalással vagy – felek egyetértése alapján – a konzultáció helyszínén készpénzzel lehet. Bankkártyás vagy átutalással történő fizetés esetén a személyes konzultáció feltétele, hogy a díj a díjbekérőn feltüntetett fizetési határidőre szolgáltató számláján jóváírásra kerüljön (munkaszüneti napot követő konzultáció esetén a munkaszüneti napot megelőző munkanapon). Szolgáltató a tiszteletdíj kézhez vételét követő napon kiállítja és elektronikusan megküldi ügyfélnek a teljesítést nem igénylő számlát.
Ügyfél – a foglalt időpontot térítésmentesen legkésőbb 24 órával az időpont kezdete előtt mondhatja le. 24 órán belüli lemondás esetén a szolgáltatás díja esedékessé válik.

II.2. Online konzultáció

A konzultáció „videochat” alkalmazásával történik, ez a konzultáció megkezdésének olyan technikai előfeltétele, mellyel mindkét félnek saját felelősségére rendelkeznie szükséges. Amennyiben ügyfél technikai feltételei nem megfelelőek, úgy a konzultációt megtartottnak kell tekinteni, ügyfél nem jogosult a konzultációs díj visszatérítésére.
Online konzultáció estén az ügyfél előzetesen jelentkezik a szolgáltató honlapján, vagy telefon/e-mail útján. A jelentkezést követően szolgáltató – időpont-egyeztetés céljából felveszi a kapcsolatot ügyféllel az általa jelentkezéskor megadott e-mail címen. A megbeszélt időpont a szerződés különös részét képezi.
Az időpont-egyeztetést követően szolgáltató kiállítja a díjbekérőt, a kiválasztott konzultációs időre vonatkozóan, mely összeget ügyfél online bankkártyás fizetéssel vagy banki átutalással egyenlíthet ki akként, hogy a díjbekérőn feltüntetett összeg a díjbekérőn feltüntetett fizetési határidőre szolgáltató számláján jóváírásra kerüljön (munkaszüneti napot követő konzultáció esetén a munkaszüneti napot megelőző munkanapon). Egyébként a szerződést létre nem jöttnek kell tekinteni. Szolgáltató a tiszteletdíj kézhez vételét követő napon kiállítja és elektronikusan megküldi ügyfélnek a teljesítést nem igénylő számlát.
Ügyfél – a foglalt időpontot térítésmentesen legkésőbb 24 órával az időpont kezdete előtt mondhatja le. 24 órán belüli lemondás esetén a szolgáltatás díja esedékessé válik.

II.3. Workshop

Szolgáltató a workshopokat a honlapon és közösségi oldalain meghirdetett időpontokban és tematikával tartja, meghatározva a minimum és maximum létszámot. Szolgáltató fenntartja annak jogát, hogy a minimumlétszám alatti jelentkezés esetén az eseményt törölje, a már kifizetett díjak teljes összegben történő visszautalása mellet.
Szolgáltató a worshopokat kezdő és haladó szinten tartja három alcsoportban: klasszikus kalligráfia, modern kalligráfia, lettering.
Ügyfél jelentkezését követő 48 órán belül szolgáltató visszaigazolja a regisztrációt akként, hogy kiállítja a díjbekérőt, és egy részletes tájékoztatóval megküldi azt az ügyfél részére. A díjbekérőn feltüntetett összeget ügyfél online bankkártyás fizetéssel vagy banki átutalással egyenlíthet ki. Az adott workshop foglalkozáson való részvétel feltétele a díjbekérőn feltüntetett összeg a díjbekérőn feltüntetett fizetési határidőre történő megfizetése. A jóváírást követő 24 órán belül szolgáltató kiállítja és megküldi ügyfél részére a számlát.
Ügyfél a foglalt időpontot térítésmentesen legkésőbb 14 nappal a workshop meghirdetett dátuma előtt előtt mondhatja le. 14 belüli – fizetés és – lemondás esetén a szolgáltatás teljes díja esedékessé válik, lemondás esetén nem térítendő vissza ügyfél részére.
A worshopot követően ügyfél anonim és önkéntes alapon minőségbiztosítási kérdőívet tölthet ki, mely szolgáltató részére segítséget nyújt az ügyfelek igényeinek és továbbfejlődés lehetőségeinek megismerésében.
A helyszínen lehetőség van további tanfolyamra jelentkezni a regisztrációs lap kitöltésével, illetve – hozzájárulás esetén – szolgáltató e-mail útján megküldi további workshopjainak tájékoztatóját az ügyfelek részére.
Ügyfél köteles olyan magatartást tanúsítani, amellyel a workshop megtartását, valamint csoporttársait nem zavarja. Ezen feltétel megsértése esetén szolgáltató jogosult a szerződés azonnali, rendkívüli felmondására, és a szolgáltatás megtagadására.

II.4. – Kalligráf műhely

Azon ügyfelek részére, akik szolgáltató valamelyik workshopján vagy egyéni konzultációján részt vettek, szolgáltató havi egy alkalommal, az általa megjelölt időben és áron gyakorlási lehetőséget biztosít a Kalligráf műhely-foglalkozásokon, meghatározva a minimum és maximum létszámot.
Szolgáltató fenntartja annak jogát, hogy a minimumlétszám alatti jelentkezés esetén az eseményt törölje, a már kifizetett díjak teljes összegben történő visszautalása mellet.
Ügyfél jelentkezését követő 48 órán belül szolgáltató visszaigazolja a regisztrációt, és kiállítja a díjbekérőt. A díjbekérőn feltüntetett összeget ügyfél online bankkártyás fizetéssel vagy banki átutalással egyenlíthet ki. Az adott workshop foglalkozáson való részvétel feltétele a díjbekérőn feltüntetett összeg szolgáltató számláján történő jóváírása a megadott fizetési határidőre. A jóváírást követő 24 órán belül szolgáltató kiállítja és megküldi ügyfél részére a számlát.
A Kalligráf műhely-foglalkozásra történő részvételi díj nem igényelhető vissza.

II.5. – Kalligráf Megoldások – Nyílt nap

Szolgáltató havonta egy alkalommal – az általa kijelölt időpontban és helyszínen- térítésmentesen nyílt napot szervez a honlapon ebből a célból meghirdetett aloldalon regisztráltak számára. Szolgáltató jogosult meghatározni a jelentkezők minimális és maximális számát. A meghirdetett időpont elmaradása miatt szolgáltató semmilyen kártérítési felelősséggel nem tartozik.

III. 100% pénzvisszafizetési garancia

A konzultációk, workshopok esetében szolgáltató 100% pénzvisszafizetési garancia ad, amennyiben ügyfél a konzultáció/worshop befejezésének időpontját követő 48 órán belül, akként nyilatkozik, hogy számára nem hasznos az a szolgáltatás, amit szolgáltató nyújtott. A 48 óra jogvesztő, a későbbi igényeket szolgáltató nem tudja kielégíteni.
A garancia nem terjed ki azokra az esetekre, amikor a résztvevő nem vesz részt a teljes konzultációs időtartamon, vagy megszakítja a workshopon való részvételt. A 100% garancia érvényesítéséhez kérjük, a (info@kalligrafmegoldasok.hu) e-mail címre a alábbi, szerződés felbontás és pénzvisszatérítés iránti igényt tartalmazó nyomtatványt kitöltve elküldeni!
A befizetett díj visszafizetése az igénylőlap kézhezvételét követő 7 napon belül történik! A díj a banki tételek és az esetleges kedvezmények levonása után kerül visszafizetésre!
Ügyfél köteles az általa a jelentkezéskor megadott adatok és információk helyességéről meggyőződni, az ebben történt változást a tréning megkezdéséig jelenteni, mert a hibás adatokból eredő károkért szolgáltató nem vállal felelősséget.

IV. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei

Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az általa meghirdetett szolgáltatást az általa nyújtható legmagasabb színvonalon biztosítja a jelentkezőknek.
Szolgáltató köteles az általa nyújtott információkat a jogszabályi környezet és etikai normák betartásával és betartatásával átadni.
Szolgáltató jogosult a meghirdetett workshopok témájának, időpontjának az egyoldalú módosítására, amennyiben azt 30 napon belül pótolja. A workshopok esetleges törléséről, illetőleg időpont módosulásáról szolgáltató köteles ügyfelet legalább a módosítással érintett esemény időpontjától számított három munkanappal megelőzően értesíteni. Amennyiben ügyfélnek a pótlásra kijelölt időpont nem megfelelő, szolgáltató köteles a részvételi díjat visszautalni ügyfélnek.
Szolgáltató jogosult cégek vagy személyek jelentkezését indoklás nélkül visszautasítani.
Szolgáltató jogosult ezen Általános Szerződési Feltételek egyoldalú módosítására, mindazon esetekben, amikor a gazdasági vagy szolgáltatási feltételeiben változás áll be, vagy a szerződés szövegében található szövegi környezet (helyesírás, elgépelés, ellentmondás stb.) ezt megköveteli. A szerződés módosításáról mindazokat köteles értesíteni, akiket aktuálisan érint. Az ÁSZF és annak mindenkori módosítása a közzétételkor megjelölt időpontban lép hatályba.
Szolgáltató jogosult időszakosan olyan akciókat tartani, amely egy általa meghatározott mértékben kedvezményt biztosít a tréningek listaáraiból. Ezen akciók feltételeiről és a kedvezményezettek köréről az akció időtartama alatt köteles a honlapján tájékoztatást nyújtani.
A Szolgáltató arra is jogosult, hogy bizonyos kedvezményeket csak az általa meghatározott ügyfeleknek, vagy ügyfélcsoportoknak biztosítson, és ezen kedvezményekről nem köteles a honlapján felvilágosítást nyújtani.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogokat, hogy a mindenkori szolgáltatási díjakat, árakat maga határozza meg. Kérjük, az aktuális árakról és díjakról mindig tájékozódjon a honlapon. Minden szolgáltatásra, az annak megrendelése napján feltüntetett díjszabás az irányadó.

V. Az ügyfelek jogai és kötelességei

Ügyfél a befizetett szolgáltatást jogosult igénybe venni.
Ügyfél jogosult a megszerzett információk, tapasztalatok és tudásanyag saját célú felhasználására.

VI. Szerzői jogok

Ügyfél kötelezettséget vállal arra, hogy a tananyagként kapott információkat az együttműködés tárgyával össze nem függő módon nem használja fel. Az anyagok és módszerek szolgáltató szerzői jogait képezik, azok felhasználásához minden esetben a szerzők előzetes írásbeli hozzájárulása szükséges. Nem megengedett a másokkal megosztás bármilyen formában. A tréning résztvevői tudomásul veszik, hogy ilyen jogsértés esetén szolgáltató 100.000 Ft, azaz százezer forint kötbérigénnyel élhet, és jogi úton szerez érvényt a fentieknek.

VII. Felelősség kizárása

A honlap technikai problémából, a nem megfelelő működésből, hiányosságból, esetleges üzemzavarból vagy félreérthetőségből eredő közvetlen vagy közvetett vagyoni vagy nem vagyoni károkért való felelősséget szolgáltató kizárja.

VIII. Záró rendelkezések

Jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar Polgári Törvénykönyv, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.

Mellékletek:

  1. Adatkezelési tájékoztató: https://kalligrafmegoldasok.hu/adatkezelesi-tajekoztato/
  2. Elállási nyilatkozatminta: lásd alább
  3. Pénzvisszatérítés iránti igénybejelentés

Elállási nyilatkozat minta

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén kell kitölteni)
Címzett: Vargáné Nagy Anna ev.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Megrendelés azonosítója: (ide a rendelésszámot kell beírni)
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
Kelt:
A fenti minta alapján megírt Elállási nyilatkozatot e-mailben a következő címre kell küldeni: (info@kalligrafmegoldasok.hu)

Pénzvisszatérítés iránti igénybejelentés

Név
E-mail cím:
Megvásárolt termék, igénybe vett szolgáltatás:
Vásárlás időpontja
Fizetés időpontja
Kifizetett összeg
A visszautaláshoz szükséges adatok:
Név:
Számlaszám:

Kérem, írja le, hogy mi miatt nem elégedett a megvásárolt, igénybe vett termékkel, szolgáltatással (ez azért fontos számomra, hogy a visszajelzése alapján tovább tudok fejlődni, hogy növelhessem kedves ügyfeleim és vásárlóim elégedettségét)!
A jelen nyilatkozat megküldésével elfogadja a (http://kalligrafmegoldasok.hu/adatvedelmi-szabalyzat/ )oldalán megtekinthető Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat.

Kelt, dátum…